Herunder finder du alle oplysninger omkring bestilling, levering og returnering samt en masse andre nyttige informationer.


   Oversigt

  • Om at handle hos Kahsa
  • Levering
  • Returret/ Ombytning
  • Reklamation
  • Priser
  • Fragtpriser
  • Vaskeanvisninger
  • Spørgsmål omkring en vare:
  • Betalingsmuligheder:
  • Gavekort
  • FIRMAOPLYSNINGER
  • Klagemulighed
  • Andet

 

 

Om at handle hos www.kahsa.dk

Jeg er ny kunde hvordan bestiller jeg? Velkommen til Kahsa, her sælger vi mode til kvinder. Alle de varer du finder på vores site kan købes online her og nu. Bestiller du online har du dine nye varer indenfor 1-2 hverdage efter du har bestilt. Klik på en vare du er interesseret i og vælg størrelse og antal. Klik herefter på knappen ‘Læg i indkøbskurv’. Du kan nu lægge flere varer i kurven hvis du ønsker det, dette gør du ved at finde dem på sitet på samme måde som beskrevet oven over. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på ‘Indkøbskurven’ øverste, Udfyld oplysningerne og tryk derefter videre. Hav venligst dine kortoplysninger parat, samt adressen varerne skal sendes til. Til slut vil du modtage en mail med den ordre du lige har bestilt. Rigtig god shopping lyst :)

Skulle du have nogle spørgsmål eller har du brug for hjælp til bestilling, så står vi altid klar til at hjælpe dig. Du kan kontakte os på mail: info@kahsa.dk eller via telefon i vores åbningstid 23461269

 

Levering:

Ved bestilling afsendes ordren som reglen samme dag som du har bestilt, vi bestræber os på at alle ordre der er lagt inden kl. 16:00 på hverdage bliver sendt samme dag, der tages dog forbehold for undtagelser. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-4 hverdage efter ordreafsendelse, vi levere ikke pakker om lørdagen. Alle varer sendes med DAO, POST DANMARK eller GLS. Vi tager forbehold for der kan forekomme udsolgte varer som ikke kan leveres, sker dette får du direkte besked om det, hvorefter du får dine penge retur for den pågældende vare. Kahsa forbeholder sig ret til enten at sende ordren delvist eller samlet hvis der skulle være en vare som er en bestillingsvare. DER TAGES FORBEHOLD FOR TRYKFEJL, LAGERSTYRINGSFEJL OG PRISÆNDRINGER.

Afhentning: Hos os er der mulighed for selv at afhente forudbestilte varer. Blot skriv det i kommentarfeltet og skriv et mobilnr.så vi kan aftalle et tidspunkt.  KUN afhentning ved aftale.

 

Returret/ Ombytning (fortrydelsesret)

 

  •  Vi giver altid 14 dages fuld returret på alle dine køb hos os, dog er det ikke muligt at bytte eller få penge retur, når vi har final sale, slutspurt eller slutnig på udsalg, dette gælder hvad enten du ønsker at bytte til en anden vare, eller om du ønsker dine penge retur på din konto.
  •  Hvordan returnere jeg? Ønsker du at returnere en eller flere varer fra din bestilte ordre, skal du blot udfylde vores returskema og sende det sammen med din returpakke, husk også en kopi af din faktura.  Du finder vores returskema nederst på hjemmesiden eller via dette her link: http://kahsa.dk/returnering.html
  • Vær opmærksom på vi ikke kan håndtere din returpakke uden disse oplysninger, så husk at vedlægge både returskema og faktura i din returpakke inden du sender den til os!

herefter skal du sende din pakke retur til os med en kopi af din faktura og returskemaet. Vi skal modtage din pakke indenfor 14 dage efter du har modtaget dine varer før du kan gøre brug af din returret. Varerne skal være ubrugte, må ikke lugte af parfume, røg eller andet, skal være i original emballage og med mærkerne siddende på varen. Vi tager ikke sko/varer retur der ikke er sendt i deres originale emballage, såsom skokasser (Ellers bortfalder returretten). Vi overføre pengene for alle returordre til det kort som der er betalt fra, har du betalt med viabill krediteres beløbet på din konto hos dem. Returvarer sendes til Kahsa – Dyndledsvej 2 4652 Hårlev (Vær opmæksom på vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav eller lignende)

 

            

  1. Ønsker du at bytte din vare til en anden vare med en lavere pris end hvad du har givet, skal du sende varen retur til os med en kopi af din faktura hvorpå du skriver hvilken varenummer # du ønsker at bytte til, samt hvilken størrelse. Så sender vi kvit og frit den nye vare til dig, og kreditere restbeløbet til det kort du har betalt med.
  2. Ønsker du at bytte din vare til en anden vare med en højere pris end du har betalt for din tidligere vare, beder vi dig lave en ny ordre på denne vare og sende din returpakke tilbage til os. Ellers kan du kontakte vores kundeservice for nærmere aftale.
  3. Retur & ombytningsvarer skal sendes til følgende adr: Retur Kahsa- Dyndledsvej 2,4652 Hårlev . Vi anbefaler at du altid sender dine returpakker som forsikrede pakker, og at du husker din kvittering, da vi ikke erstatter pakker der er blevet væk i posten. Alle vores returpakker bliver som udgangspunkt håndteret indenfor 3-5 arbejdsdage efter modtagelsen af pakken, men der kan gå op til 14 dage i nogle tilfælde. (som reglen ved messer, ferie, indkøb eller andet)
  4. Har du fortrudt dit køb og vælger at undlade at hente din pakke på posthuset, bliver din pakke automatisk sendt retur til vores adresse med omdeling. Hvilkent betyder vi bliver faktureret for en ekstra levering. Så vi fratrækker 80 kr. fra din bestiling inden vi betaler for dine returvarer.  

 

Reklamation:

Du har altid 2 års (24 måneder) reklamationsret på dine varer du har købt på www.kahsa.dk. Vi kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl på en af dine modtaget varer bedes du kontakte os via mail hurtigst muligt efter modtagelsen af din vare, så vi kan sende dig en ny vare. Varer der returneres med reklamation, bliver repareret eller erstattet af en ny leverance indenfor 7-14 dage fra modtagelsen. Haves erstatningsvare ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 dage. Vi vil kontakte dig hvis vi ikke kan levere samme vare til dig. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor en til to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Vi gør opmærksom på vi ikke yder garanti på sten, perler, palietter mm. Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. (Vi tilbagebetaler kun fragtomkostninger hvis det er en godkendt reklamation.)

 

PRISER:

Alle priser på websitet er angivet i DKK inkl. dansk moms og andre afgifter. Priserne er eksklusive forsendelsesomkostninger, men udover forsendelsesomkostningerne, beregnes der ingen ekstra omkostninger.

 

Fragtpriser:

Vi sender alle vores pakker via DAO,POST DANMARK eller GLS::

  • Med Track & Trace og omdeling:

Ønsker du at få din pakke sendt med Track & Trace nummer og omdeling - at få sendt din pakke med GLS eller Dao, her vil din pakke blive leveret til din adresse, og du vil modtage en mail/sms med forsendelsesnummer, så du kan følge din pakke til den er fremme hos dig. Er du ikke på adressen når gls kommer ligger de en seddel i jeres post kasse og skal skal så aftale en ny tid hvor de kan levere den til dig el du kan be dem sende den til en pakke shop.

  • Med Track & Trace og uden omdeling: 49,00,-Kr

Ønsker du at få sendt din pakke på denne måde sender vi den med GLS men med Track & Trace nummer og uden omdeling, så skal du selv afhente din pakke i nørmeste pakke shop, det koster kun 49,00,-kr  at få sendt din pakke på denne måde. Her vil du også modtage en mail/sms med forsendelsesnummer, så du kan følge din pakke til den er fremme.

  • GRATIS FRAGT med Track & Trace og uden omdeling: 0,-

Du har også mulighed for at få gratis fragt hos os. Vi giver dig gratis fragt når du handler for over 499,- så kommer muligheden automatisk frem, når du skal vælge levering i din indkøbskurv. Alle pakker med gratis fragt bliver sendt med track & trace som er forsikrede hos post danmark, du skal dog selv hente din pakke på nærmeste pakke shop alt efter hvad du ønsker.

Når din pakke er sendt fra vores lager, vil du modtage en mail fra DAO el GLS af med et forsendelsnummer på din pakke, her kan du følge pakken via GLS hjemmeside.

 

* Med omdeling betyder din pakke bliver leveret til din bopæl

* Uden omdeling betyder du selv skal hente din pakke på posthuset.

* Track & Trace betyder at din pakke er forsikret og du kan følge din pakke via et nummer på GLS hjemmeside til pakken er fremme hos dig.

* Alle pakker som bliver sendt uden omdeling, bliver sendt til nærmeste posthus ved din bopæl eller det posthus som er tildelt din adresse. Pakkerne ligger på posthuset i 14 dage før de bliver sendt retur til os, hvis du ikke afhenter din pakke indenfor de 14 dage bliver pakken sendt retur til os, i det tilfælde anser vi at du har fortrudt dit køb hos www.kahsa.dk og refundere beløbet tilbage til din konto minus fragt omkosterne svarende til i alt 80 kr.

 

Vaskeanvisninger:


•Følg altid de vaskeanvisninger der står skrevet i den pågældende varer. Da tøjet kun kan tåle det der står beskrevet på varen. (Du finder disse oplysninger på en lap indeni tøjet.) Er du i tvivl om hvordan du skal vaske en vare eller skulle der ved et uheld ikke være et mærke i tøjet, er du mere end velkomme til at kontakte vores kundeservice pr mail eller tlf. for at få en korrekt anvisning. Alt tøj med print, sten, palietter mv. på anbefaler vi du vasker på vrangen samt i en vaskepose, da det skåner tøjet mest muligt. Vær opmærksom på vi ikke yder nogen form for garanti på disse ting. Hvis der står skrevet en anvisning beskrevet på en vare herinde, er det den måde vi anbefaler tøjet skal vaskes på.

 

Spørgsmål omkring en vare:
•Varen jeg gerne vil have er udsolgt – får I flere af den?

Det er ikke altid vi får flere varer hjem hvis de udsolgt, nogle gange får vi varer retur fra vores kunder. Derfor kan vi kun opfordre dig til at kigge forbi fra tid til anden for at se om den skulle være kommet på lager igen. Du kan også med fordel tilmelde dig vores nyhedsbrev eller “like” os på Facebook (Kahsa) Her lægger vi alle nyheder op, samt varer som er kommet på lager efter de har været udsolgt.

 
•Jeg har brug for mere information om en vare

Vi skriver så mange oplysninger som muligt om vores varer, så som størrelse, farve, materialer og om varen f.eks. er tætsiddende. Hvis du har brug for yderligere information så skriv til kundeservice- det er vigtigt at du vedlægger varenummeret, som du finder i varens beskrivelse (f.eks. refferance nummer #155 (står under – vælg størrelse).

 
•Varen jeg købte er nu blevet billigere – betaler i differencen tilbage?

Heldigvis for vores kunder sætter vi flere priser ned end vi sætter op. Vi kan desværre ikke kompensere kunder der allerede har købt en vare vi sætter prisen ned på, da vi ikke kan tage forbehold for tilbud, rabatter mm.

 

Betalingsmuligheder:

Vi tager imod følgende betalingsmetoder:

  • Dankort
  • VISA-kort
  • VISA-electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • Amercan express
  • Diners Club
  • Mobilepay
  • Viabill

 

Kreditkort:

I betalingsfasen får du opgivet, hvilke varer du har bestilt samt den samlede pris. Hertil vil der komme et kortgebyr, beløbet afhænger af hvilken kort du ønsker at betale med. Når du vælger at gå til kassen, bliver du ført til en sikker server, hvor du skal indtaste følgende:
•Kreditkortnummer
•Udløbsdato
•Kontrolcifre

 

  1. Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan kahsa.dk ikke gennemføre dine varerkøb. Husk herefter at trykke på ‘Godkend’. Herefter vil du modtage en ordrebekræftelse pr mail. Beløbet trækkes først fra din konto, når varen sendes fra vores lager.
  2. Ønsker du at betale din ordre med mobilepay trykker du blot på mobilepay i betalingsfeltet.
  3. Ønsker du at få dine varer nu og betale senere kan du vælge at betale med Viabill, det er rente og gebyr frit når du låner under 2000,- Fordele ved at betale med Viabill er at du modtager dine varer før du betaler også kan du nøjes med at betale et lille beløb hver måned til Viabill. Du kan læse ViaBill’s vilkår her: www.viabill.com/terms

 

De viste priser på hjemmesiden er inklusiv dansk moms (25%). Al handel på vores hjemmeside foregår på dansk og i danske kroner. Ved at benytte kort betaling eller mobilepay betaling kommer der et kort gebyr oveni beløbet du har handlet for. Gebyret er forskelligt fra hvilken kort du benytter og afhænger af hvilken kort du vælger at betale med. Udover dette gebyr kommer der ingen ekstra omkostninger når du handler hos www.kahsa.dk  

Gavekort:

Gavekort, som er købt i vores webshop, udstedes elektronisk. Så snart du har betalt for dit gavekort bliver der sendt en mail til modtageren med gavekortet i samt en kode som modtageren skal bruge i indkøbskurven når personen ønsker at gøre brug af det. 
Du har som alt andet altid 14 dages fortrydelsesret på gavekort.

Hvis gavekortet er helt eller delvist brugt af modtageren ved returnering, refunderes kun det eventuelle resterende beløb.
Gavekortet er gældende i et år fra købsdatoen.

Ved anvendelse af gavekortskoden, nedskrives gavekortet med det beløb som der købes for. Eventuelt resterende beløb gemmes til næste gang der handles. Gavekortskoden kan anvendes et ubegrænset antal gange, det er alene forbruget på gavekortet som bestemmer om gavekortskoden kan anvendes eller ej.

 

Firmaoplysninger:

Kahsa – Dyndledsvej 2 4652 Hårlev

Tlf: 23461269 CVR: DK27582478  Web-adresse: www.kahsa.dk E-mail: info@kahsa.dk

Er vi ikke til at fange på telefonen, så smid os gerne en mail på info@kahsa.dk med dit spørgsmål, den tjekker vi hele dagen igennem, og vil besvare dig hurtigst muligt men indenfor 48 timer i hverdagene og udenfor helligedage og ferier.

 

Klage:

Oplysning om klagemuligheder: En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse som er admin@kahsa.dk

 

Andet:

Al handel på kahsa’s hjemmeside foregår på dansk. Du kan finde informationer om dine tidligere ordrer ved at logge ind på din profil (se øverst på websitet). Hvis du skulle have yderligere spørgsmål, kan du få svar ved at sende os en mail på info@kahsa.dk eller ved at ringe til os på tlf. (+45) (23461269) i vores åbningstid. Vi beder dig have dit ordrenummer ved hånden når du ringer til os hvis du har spørgsmål omkring din bestilling.

Har du spørgsmål om en bestemt vare, reklamation, ombytning, returnering mv. foretrækker vi at blive kontaktet via e-mail, da dette giver os mulighed for at undersøge din forespørgsel og give dig et korrekt og præcist svar tilbage. Er det spørgsmål til din ordre, skal du huske at oplyse os dit Ordre ID i mailen eller have det klar når du ringer.

(dette finder du øverst på din faktura som er sendt til dig via mail da du bestilte dine varer, du kan også finde det under din bruger konto her på siden hvis du har oprettet dig som kunde.)

 

 

Vi ser frem til at handle med dig.

Bedste hilsner

Kahsa 

Karina NIelsen